امام جمعه ساری: دولت جدید به منافع کشاورزان مازندران توجه ویژه ای داشته باشد

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به شروع برداشت برنج از شالیزارهای استان خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت که این دولت باید به منافع کشاورزان این خطه نگاه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نمازجمعه این هفته ساری به مشارکت و حضور پر شور مردم مازندران در ۲ مرحله از چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: نتیجه انتخابات پیروزی مردم بوده است .

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان منتخب ریاست‌جمهوری باید به وعده‌های خود مبنی بر حل مشکلات مردم عمل کند، ادامه داد: در مشکلات داخلی کشور به خصوص به کشاورزی زراعی و باغی مازندران باید اهتمام جدی شود.

وی با تاکید بر این که برداشت برنح شروع شده است و دولت باید نسبت به زمان و میزان واردات برنج مراقبت و ساماندهی جدی داشته باشد ، تاکید کرد : بعضی ها از فرصت جابجایی دولت و قدرت استفاده کرده و در صدد واردات برنج با ارز ترجیحی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: دولت جدید باید مصوبه دولت رئیس جمهور شهید مبنی بر عدم تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج ، اهتمام جدی کند.

آیت الله محمدی لائینی همچنین از دولت پزشکیان خواست تا وزیر جهادکشاورزی را از مازندران انتخاب کند و گفت: چراکه این خطه علاوه بر ظرفیت گردشگری ، نقش مهمی در امنیت مواد غذایی و تولیدات محصولات کشاورزی کشور دارد.

امام جمعه مرکز مازندران به راهبردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه خارجی اشاره کرد و خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت که انقلاب جمهوری اسلامی ایران در حوزه جهانی آرمان هایی را دنبال می کند که باید تداوم بیابد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه به دنبال آرمان های انقلاب اسلامی توانست مقابل دشمنان موفقیت و پیروز شود.

وی گفت: دکتر پزشکیان در گفت و گو با سید حسن نصرالله و جریان مقاومت و همچنین بشار اسد پاسخگویی خوبی داشتند.

امام جمعه ساری بیان داشت: شعار ملت ایران هم حزب‌الله ، هم عراق، هم لنبان هم سوریه و جانمان فدای ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha