۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85537037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش دشمنان خللی در روند انتخابات ایجاد نکرد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: تلاش دشمنان خللی در روند برگزاری دو مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایجاد نکرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شد و با وجود تلاش های دشمنان کوچکترین خللی در برگزاری آن ایجاد نشد.

وی اظهار داشت: مردم با حضور پرشور پای صندوق های رای آمدند و رییس جمهور را انتخاب کردند اکنون نیز از نظر قانونی رییس جمهور منتخب متعلق به همه ملت ایران است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رییس جمهور باید نسبت به حل مشکلات مردم کمر همت ببند، تصریح کرد: امید می رود راه شهید رییسی و مسیر انقلاب ادامه داده شود.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر لزوم پیروی از سخنان رهبری افزود: ما به هیچ وجه اجازه توهین به ارزش ها و مقدسات را نمی دهیم بنابراین باید جلوی یک سری افراد متملق و هرزه گو گرفته شود.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به اینکه مراسم ایام محرم فقط نباید نوحه خوانی باشد اضافه کرد: باید بصیرت افزایی و آگاهی بخشی هم صورت گیرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به رعایت حال مردم و بیماران و سالمندان گفت: هیات های عزاداری که در مجاورت خانه های مسکونی هستند نسبت به رعایت رفاه شهروندان توجه کنند تا صدای بلندگوها باعث ایجاد مزاحمت نشود.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق افزود: از افرادی که نفوذ کلام دارند و بزرگان محلی انتظار می رود نسبت به حذف رسم شام و نهار در مراسم ترحیم تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha