۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85537049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: پیروز نهایی در انتخابات مردم هستند

 آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان به حضور گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: پیروز نهایی در انتخابات مردم هستند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نمازجمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: حضور مردم بخصوص در مرحله دوم انتخابات باعث شد نقشه‌های کسانی که با تحریم آن سعی در تضعیف نقش مردم در تعیین سرنوشت خود را داشتند نقش بر آب شود.

وی برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغال را از اولویت های کاری رییس جمهوری منتخب عنوان کرد و افزود: همه اقشار و گروه‌های سیاسی باید رییس‌جمهور منتخب را برای برطرف کردن مشکلات مردم کمک کنند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: دشمنان می خواهند با اختلاف افکنی مردم را نسبت به دولت بی اعتماد کنند و اینک برای آبادانی کشور نیاز به همدلی است.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این شهر ماه محرم را ماه پیروزی منطق حق بر ظالمان دانست و گفت: متاسفانه امت اسلامی بعد از فوت پیامبر(ص) جایگاه اهل بیت را ندانستن و نتیجه آن حادثه تلخ کربلا شد.

وی بیان داشت: باید از ظرفیت ماه محرم برای نشر معارف اسلامی و اهل بیت استفاده کرد و سخنوران و کسانی که نقش تبلیغی در این ایام دارند باید اهداف قیام امام حسین(ع) را به درستی بیان کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha