۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85537064
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: دولتمردان برای رفع مشکلات جامعه تدبیر کنند

نوشهر - ایرنا - امام جمعه موقت نوشهر گفت : دولتمردان کشور ما باید قانونی را تصویب کنند که گره مشکلات جامعه باز بشود تا مردم آسانتر زندگی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر با اشاره به گرامیداشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی بر ضرورت توجه بیشتر مسوولان به محرومین جامعه تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت در جامعه بوجود آمده است و امام راحل فرمود باید به محرومین رسیدگی بشود و امیدواریم که به قشر محرومین توجه بیشتری بشود تا آنان آسان زندگی کنند.

وی اظهارداشت: ما شهید دادیم که خدمتگزار خوبی برای مردم جامعه مان باشیم و انقلاب اسلامی به برکت دین و ارزشهای دینی و رهبر ولی الله و پاک و مردم دیندار تا به اینجا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد : اگر مسوولان خدمتگزار کشور و مردم باشند مخلص آنها هستیم و واقعا باید برای مردم کار کنند و چنانچه برای مردم کار نکنند در مقابل آنها ایستادگی می کنیم و اجازه ندهیم مسوولی بدون این که کارش را انجام بدهد تشویق و تعریف بشود.

به گفته وی بخش اعظم کارهای کشور مطالبه گری مردم است و این مهم باید جدی گرفته شود.

خطیب جمعه موقت نوشهر با تبریک به رییس جمهور منتخب مردم دکتر پزشکیان تصریح کرد : همه باید رییس جمهور منتخب مردم را بپذیریم و حرف و حدیت های مان را کنار بگذاریم و به رییس قوه مجربه را کمک دهیم و چنانچه کم کاری در کشور شد مطالبه گری کنیم.

آل حبیب اضافه کرد : رییس جمهور و کابینه دولت چهاردهم باید خدمتگزار مردم باشد و امیدواریم خداوند رییس جمهور منتخب را در اجرای عدالت در جامعه یاری کند.

وی همچنین بر ضرورت تبیین فلسفه قیام عاشورا به نسل نوجوان و جوان جامعه در ایام ماه محرم تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha