۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85538174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع بیش از ۲۴۰ میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی توسط انبار نفت سبزوار

سبزوار- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: این شرکت ۲۴۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در بهار امسال توزیع کرده است.

به گزارش ایرنا، حمید مظفری نژاد روز شنبه به خبرنگاران افزود: منطقه سبزوار در حوزه سوخت رسانی هفت شهرستان سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را زیر پوشش دارد و بخش قابل توجهی از سوخت استان خراسان شمالی را نیز تامین می کند.

وی اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال، حجم عملیات انبار نفت شهید محمدیانی سبزوار با احتساب میزان فرآورده‌های رسیده از خط انتقال و توسط نفتکش‌ها و نیز فرآورده‌های ارسالی از انبار به ۲۴۵ میلیون لیتر رسیده است.

مدیر منطقه سبزوار گفت: از این میزان ۱۲۲ میلیون لیتر سوخت از طریق خط لوله و ۷۰ میلیون لیتر توسط ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه نفتکش به منطقه رسیده و ۵۳ میلیون لیتر نیز مربوط به فرآورده‌های ارسالی از انبار نفت بوده است.

مظفری نژاد تصریح کرد: منطقه سبزوار در مسیر اصلی تهران به مشهد قرار دارد که با ۵۸ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در حال خدمت‌رسانی به هموطنان و نیز زائران مرقد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha