۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85575109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار نفتکش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار ۱.۵ برابر شد

سبزوار- ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اعلام کرد: شمار ناوگان حمل سوخت در منطقه غرب خراسان رضوی، با جذب ۳۲ دستگاه نفتکش جدید نسبت به قبل ۱.۵ برابر شد.

به گزارش ایرنا، حمید مظفری‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به حجم عملیات انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار، گفت: این اقدام با هدف ارتقای سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به هموطنان و تامین و توزیع سوخت مورد نیاز منطقه انجام شد که با کسب مجوز جدید، این ۳۲ دستگاه نفتکش در قالب سه شرکت تعاونی جدید جذب و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: بر این اساس تعداد نفتکش‌های فعال در منطقه که تاکنون ۶۵ دستگاه بود، با آغاز فعالیت شرکت‌های جدید به ۹۷ دستگاه افزایش یافته است.

مظفری‌نژاد خاطرنشان کرد: با راه اندازی شرکت‌های جدید شمار شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در منطقه سبزوار به چهار شرکت تعاونی رسید و با فعالیت این شرکت‌ها، زمینه اشتغالزایی برای ۶۴ نفر فراهم شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha