نخست وزیر مالزی حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه المواصی را محکوم کرد

تهران – ایرنا – نخست وزیر مالزی حمله هوایی روز گذشته (شنبه) رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهجویان فلسطینی «المواصی» واقع در خان‌ یونس را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبر «برناما»، انور ابراهیم روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، حملات ادامه‌دار رژیم اسرائیل را به دلیل ناکامی کشورهای مهم جهان در حمایت از حقوق بشر و آن را اقدامی توحش آمیز توصیف کرد.

وی گفت: دولت مالزی یک بار دیگر بر مواضع قاطع خود مبنی بر محکومیت استمرار ظلم علیه بشریت توسط «رژیم صهیونیستی» بر مردم غزه تاکید می کند.

وزارت امور خارجه مالزی نیز امروز اعلام کرد که این حمله فجیع در منطقه‌ای که توسط رژیم صهیونیستی به عنوان منطقه امن برای فلسطینی‌ها تعیین شده است، نشان دهنده بی‌اعتنایی آشکار این رژیم به جان انسان‌ها است.

نخست وزیر مالزی حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه المواصی را محکوم کرد

اعلام آمادگی مالزی برای ارسال نیروهای حافظ صلح به فلسطین

نخست وزیر مالزی پیشتر نیز از تمایل کشورش برای همکاری با اندونزی به منظور استقرار نیروهای حافظ صلح در فلسطین خبر داده بود تا در صورت موافقت سازمان ملل متحد، این طرح را اجرا کند.

به گزارش ایرنا، ارتش اشغالگر صهیونیستی با وجود در جریان بودن مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا، روز گذشته (شنبه) دست به دو جنایت وحشیانه در نوار غزه زد که طی آن بیش از ۴۰۰ فلسطینی شهید و مجروح شدند.

این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شاهدان درباره لحظات اولیه این جنایت که در منطقه «المواصی» واقع در غرب خان‌یونس اتفاق افتاد، گفتند که ارتش صهیونیستی بمباران گسترده و شدیدی در این منطقه انجام داد و با جنگنده‌های اف ۱۶ بمب‌های نیم تنی بر روی اردوگاه آوارگان انداخت.

شاهدان همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با ۹ موشک به طور پیاپی اردوگاه را هدف قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha