۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۵:۳۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85539598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای همکاری خلیج فارس: جامعه جهانی باید تل آویو را برای جنایاتش پاسخگو کند

تهران- ایرنا- شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای با بیان اینکه حملات صهیونیست‌ها در غزه نشان دهنده جنایات سازمان یافته است، تاکید کرد که جامعه جهانی باید تل آویو را برای جنایاتش پاسخگو کند.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، جاسم محمد البدیوی دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله روز شنبه (رژیم) اسرائیل در منطقه المواصی واقع در جنوب غزه که تلفات سنگینی بر غیرنظامیان فلسطینی وارد کرد را به شدت محکوم می‌کنیم.

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، افزود: این حمله بار دیگر جنایت سازمان یافته و ادامه دار صهیونیست‌ها علیه برادران فلسطینی ما را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی به هیچ قانون، معاهده و پیمانی پایبند نیست، تاکید کرد: از این رو جامعه جهانی باید به وظیفه خود عمل کرده و تل آویو را در برابر جنایاتی که انجام می‌دهد، مسئول و پاسخگو کند.

به گزارش ایرنا، ارتش اشغالگر صهیونیستی با وجود در جریان بودن مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا، روز شنبه دست به دو جنایت وحشیانه در نوار غزه زد که طی آن بیش از ۴۰۰ فلسطینی شهید و مجروح شدند.

این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شاهدان درباره لحظات اولیه این جنایت که در منطقه «المواصی» واقع در غرب خان‌ یونس اتفاق افتاد، گفتند که ارتش صهیونیستی بمباران گسترده و شدیدی در این منطقه انجام داد و با جنگنده‌های اف ۱۶ بمب‌های نیم تنی بر روی اردوگاه آوارگان انداخت.

شاهدان همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با ۹ موشک به طور پیاپی اردوگاه را هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha