۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85540260
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ امدادگر هلال احمر در کنار عزاداران حسینی قزوین حضور دارند

قزوین - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین از حضور و پوشش ۱۰۰ امدادگر هلال در قالب تیم برای پوشش مراسم عزاداران حسینی در استان خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین در دهه اول ماه محرم به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده باش کامل به سر می‌برد.

وی اضافه کرد: استقرار آمبولانس در محل های تجمع عزاداران حسینی، پوشش امدادی دسته‌هاو هیات‌های عزاداری، برپایی ایستگاه سلامت و توزیع شربت در بین عزاداران، برپایی دسته عزاداری هیات جوانان علی اکبر جمعیت هلال احمر و تهیه زیرانداز برای برگزاری نماز ظهر عاشورا از دیگر اقدامات این جمعیت شمرده می‌شود.

صبوری غیاثوند تاکید کرد: باتوجه به گرمای هوا از عزاداران حسینی (ع) تقاضا داریم برای پیشگیری از ابتلا به گرمازدگی مایعات کافی مصرف نمایند.

این مسوول خاطرنشان کرد: از متولیان برگزاری مراسم در مساجد و هیات‌های مذهبی درخواست داریم در هنگام پذیرایی از میهمانان حضرت سید الشهدا (ع) نسبت به رعایت نکات بهداشتی در تهیه و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی توجه داشته باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین یادآور شد: جمعیت هلال احمر در طول شبانه روز با شماره ملی ۱۱۲ آماده پاسخگویی به مردم عزیز هم استانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha