۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85540296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهرک‌نشینان صهیونیست خیابان «ایالون» تل‌آویو را بستند + فیلم

تهران- ایرنا- شهرک نشینان صهیونیست در اعتراض به سیاست های بنیامین نتانیاهو و کارشکنی وی در زمینه تبادل اسرای صهیونیست، خیابان ایالون شهر تل آویو مرکز اراضی اشغالی فلسطین را بستند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، شهرک نشینان در این تجمع، خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند.

هدف معترضان از بستن این خیابان که شمال و جنوب تل آویو را به یکدیگر وصل می کند، اعتراض به بی توجهی کابینه نتانیاهو به سرنوشت اسرای صهیونیستی است که در نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه هستند.

در روزهای اخیر، موج جدیدی از اعتراضات علیه سیاست های نتانیاهو، سراسر سرزمین های اشغالی را فراگرفته است و صهیونیست‌ها با تظاهرات در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی خواستار توافق فوری برای آزادی اسرای این رژیم نزد مقاومت فلسطین هستند.

تظاهرکنندگان همچنین از فرماندهان ارتش و دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی می خواهند از تلاش نتانیاهو برای اخلال در دستیابی به توافق، جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از ۹ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند.

این امر منجر به آغاز موج گسترده ای از اعتراضات توسط خانواده های اسرای مذکور در سراسر سرزمین های اشغالی شده است.

با وجود تلاش کشورهای مختلف از جمله مصر و قطر، مذاکرات آتش بس بین رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین به دلیل کارشکنی های کابینه نتانیاهو، بارها متوقف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha