۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85540936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۸۶ درصدی شرکت‌های دانش بنیان حوزه فاوا در کردستان

سنندج- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۱۳ شرکت حوزه فاوا در استان موفق به دریافت گواهی دانش بنیان شده اند که در مقایسه با قبل از دولت، ۸۶ درصد رشد دارد.

به گزارش ایرنا، آرام حیدری روز چهارشنبه در حاشیه مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز ملی فناوری اطلاعات در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون ۲۸ شرکت در استان کردستان در حوزه های مخابرات و سیستم های خودکار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای دارای گواهی دانش بنیان هستند.

وی افزود: طبق آخرین آمار مرکز توسعه تجارت الکترونیک، تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی استان کردستان در حال حاضر به هزار و ۲۵۶ مورد رسیده است.

افزایش ۸۶ درصدی شرکت‌های دانش بنیان حوزه فاوا در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: در این شاخص نسبت به ابتدای دولت ۱۱۹ درصد رشد و از لحاظ تعداد فروشگاههای اینترنتی فعال در استان کردستان ۱۴۵ درصد رشد داشته ایم و هم اکنون ۲۶۹ فروشگاه در حوزه تجارت الکترونیک در استان فعالیت می کنند.

حیدری ادامه داد: علاقه مندان و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند جزئیات برنامه‌های حمایتی و نحوه پرداخت در سامانه توان آفرین را در آدرس Http://tavanafarin.ito.gov.ir مشاهده کنند.

حیدری تاکید کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تمام توان و در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی و کم‌بهره، از کسب و کارهای حوزه فاوا و استارتاپ‌ها حمایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha