۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85541381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران ۱۷۰ میلیارد ریال به ایتام کردستانی کمک کردند

سنندج- ایرنا- معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در سه ماهه نخست امسال حامیان و نیکوکاران استان ۱۷۰ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند زیرپوشش این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

به گزارش ایرنا، منصور بیننده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کردستان در سنندج اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۱ هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند که این تعداد توسط ۱۹ هزار نیکوکار حمایت می شوند.

وی افزود: این حامیان به صورت ماهیانه و در مناسبت‌های مختلف سال، کمک‌های خود را به حساب این کودکان واریز می‌کنند، ضمن اینکه در سه ماهه نخست امسال کمک‌های این حامیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد یافت.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، ادامه داد: خیرین برای مشارکت در طرح ایتام و محسنین می‌توانند با تقبل حمایت معنوی از کودکان به صورت ماهیانه هر مبلغی که در توان دارند برای کمک به این کودکان اهدا کنند.

وی یادآور شد: حامیان می توانند با مراجعه به سامانه Ekram.emdad.ir ، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ و یا مراجعه حضوری به کلیه دفاتر کمیته امداد در این طرح ثبت نام کنند.

طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با مشارکت و حمایت حامیان و خیران از کودکان یتیم و نیازمند اجرا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha