۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85541831
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مراسم سوگواری سومین روز شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) در گیلان برگزار شد

رشت - ایرنا - مراسم سوگواری سومین روز شهادت امام حسین(ع) و شهادت حضرت زین العابدین(ع ) امروز پنجشنبه با حضور استاندار،نماینده ولی فقیه در گیلان و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاندار گیلان در این مراسم گفت: امام حسین(ع) در روزگاری که ظلم و ستم جای عدالت را گرفته بود برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

اسدالله عباسی اظهار کرد: باید بیندیشیم و بدانیم که سیدالشهداء(ع) برای اینکه خیانت جای امانت را گرفته بود به سوی کربلا حرکت کرد و آن جهاد عظیم شکل گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: امروز نیز پس از قرن‌ها شاهدیم که خون امام حسین(ع) با وجود شیعیان و محبانش در اقصی نقاط جهان می‌جوشد و راه آن حضرت همچنان ادامه دارد.

استاندار گیلان اضافه کرد: هم اینک نیز شاهدیم که رژیم جنایتکار صهیونیستی با تسلیحات نظامی که آمریکا و کشورهای اروپایی برای این رژیم پلید ارسال می کنند، زنان و کودکان و مردم غزه را به خاک و خون می کشد و به طور وضوح نیز امروز جبهه کفر و نفاق مشخص و مشهود است؛ در طرف مقابل نیز جبهه مقاومت قرار دارد که جبهه حق است و در مقابل جبهه کفر ایستادگی و مقاومت می‌کند.

به گزارش ایرنا در مراسم سوگواری سومین روز شهادت امام حسین(ع) و شهادت حضرت سجاد(ع) که توسط استانداری گیلان برپا شد، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان نیزحضور داشتند، در ضمن نوحه خوانی و قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha