۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85542247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گیلان مهد پاسداشت خون شهیدان است

رشت-ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گیلان همواره مهد پاسداشت خون شهیدان و بزرگداشت آنها بوده و خاطرات گران‌سنگی از شهدای گیلان در جبهه های مختلف اعم از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت وجود دارد شهدایی که حضوری گسترده و معناداری در دفاع از انقلاب و نظام داشته اند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد باقر ذوالقدر که برای سخنرانی در مراسم یادواره سردار شهید بیگلو و ۹۰ شهید گیلانی عملیات رمضان به گیلان سفر کرده است در دیدار با نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: مردم همیشه سرافراز این استان در عرصه های انقلاب حاضر و پیشرو بوده اند.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم شهیدپرور و بابصیرت استان همچنان استوار پای آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر انقلاب ایستاده اند، تصریح کرد: تقدیم هشت هزار شهید و جانفشانی ایثارگران و خانواده‌های شاهد و ایثارگر، نشانه دلاورمردی و ولایتمداری مردم سرافراز گیلان است.

اسدالله عباسی با تاکید بر لزوم توجه به راه شهدا و امامان شهداء در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: افرادی که به پرودگار، ولایت و شهدا لبیک می گویند جاودانه خواهند شد که نمونه بارز این امر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی به رشد و بالندگی استان گیلان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروزه در گیلان شاهد رشد و بالندگی در تمامی ابعاد هستیم و به برکت خون شهدای خدمت بویژه شهیدجمهور این مسیر توسعه استان‌ ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha