۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85542610
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در آزادراه‌های زنجان سنگین است

۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
کد خبر: 85542610
ترافیک در آزادراه‌های زنجان سنگین است

زنجان - ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: با توجه به پشت سرگذاشتن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و موج بازگشت مسافران، حجم ترافیک در راه‌های استان به ویژه در آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز سنگین است.

سرهنگ مهدی میناخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با توجه به بازگشت عزاداران حسینی میزان تردد در مسیرهای استان روند افزایشی دارد، افزود: حجم ترافیک در مسیر جنوبی و مسیر غرب به شرق آزادراه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز سنگین است.

به گفته این مسوول، بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

وی با بیان اینکه بیشترین علل تلفات واژگونی خودروها در این استان به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این موضوع به سرنشینان عقب خودروها بر می گردد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha