۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85542686
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت: مسئولان وضعیت خدمات‌رسانی به آبادان را ساماندهی کنند

آبادان - ایرنا - امام جمعه موقت آبادان گفت: مسئولان اجرایی در شهرداری و آبفا وضعیت خدمات رسانی به شهرستان آبادان را ساماندهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام کمال عسکری در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: وضعیت آب آشامیدنی و کشاورزی در روستاهای آبادان نیاز به رسیدگی جدی دارد.

وی افزود: در فصل تابستان زمین‌های کشاورزی نیاز به آب دارند ولی روستائیان آبادان با چالش تامین آب کشاورزی و آشامیدنی روبرو هستند.

امام جمعه موقت آبادان در ادامه با اشاره به جمع آوری نشدن زباله در برخی مناطق این شهری گفت: وضعیت زباله در برخی مناطق شهر اعتراض شهروندان را در پی داشته و شهرداری باید در کمترین زمان ممکن این مشکل را رفع کند.

حجت‌الاسلام عسکری خواستار جمع آوری سگ‌های بدون‌صاحب و ولگرد در شهر شد و گفت: متاسفانه سگ‌های ولگرد و بدون‌صاحب در شهر روز به روز در حال افزایش هستند که در برخی مواقع خطر زیادی را برای شهروندان در پی داشته است.

وی در ادامه به حماسه آفرینی ملت ایران در چند ماه اخیر اشاره کرد و گفت: از ملت شریف و انقلابی ایران برای خلق سه حماسه بزرگ و ارزشمند در طول چند ماه اخیر باید قدردانی شود.

وی بیان کرد: مردم ایران در شهادت آیت الله رئیسی سنگ تمام گذاشتند و مراسم را به شکل گسترده و پررنگ برگزار کردند.

حجت الاسلام عسکری گفت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با فاصله محدودی از انتخابات مجلس شورای اسلامی آن هم در ۲ مرحله از دیگر حضور پررنگ و خلق حماسه مردم انقلابی ایران بود.

وی افزود: امیدواریم رئیس جمهور منتخب مسیر شهید رئیسی که خدمت به مردم بود را ادامه دهد و وزرایی که مدیر، مدبر و جهادی باشند انتخاب شوند.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به برگزاری پرشور مراسم ماه محرم گفت: برپایی محافل سوگواری سالار شهیدان در ایران اسلامی از دیگر حماسه‌هایی بود که مردم به شکل گسترده برگزار کردند.

امام جمعه خرمشهر: اشتغال مسئله اول جوانان این شهرستان است

امام جمعه موقت: مسئولان وضعیت خدمات‌رسانی به آبادان را ساماندهی کنند

امام جمعه خرمشهر نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد:اشتغال برای بسیاری از جوانان خرمشهری مسئله اول است در حالی که در برخی شهرستانها در استانهای دیگر کشور نرخ بیکاری کاهش یافته اما در خرمشهر با ظرفیت‌های بسیار خوب هنوز نرخ بیکاری جوانان شهرستان نامطلوب است.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور افزود:نخبگان تحصیل کرده و متخصص شهرستان به عنوان سرمایه کشور و شهرستان نباید سرگردان باشند بلکه باید به نخبگان میدان داده شود مشکلات واحدهای تولیدی کاهش خواهد یافت و جهش تولید را شاهد خواهیم بود.

وی با انتقاد از سکوت جوامع بین المللی در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه افزود: امروز کودکان غزه علاوه بر بمباران از تشنگی گرسنگی جان می‌دهند و نه فقط دولت‌های حمایت کننده شریک در جنایت هستند بلکه دولت‌های که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت دارند نیز در این جنایات شریک هستند.

حجت الاسلام عادل پور از فداکاری جوانان خوزستانی در نیروگاه رامین اهواز برای جلوگیری از یک فاجعه در خوزستان تشکر کرد و افزود: اگر ‎نیروگاه رامین اهواز مشکل پیدا می‌کرد و از مدار تولید برق خارج می شد بخش عظیمی از خوزستان در گرم‌ترین روزهای سال با مشکل بی برقی روبرو می شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha