۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85543166
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

یک‌هزار مخزن جمع‌آوری زباله در اردبیل جانمایی شد

اردبیل- ایرنا- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اردبیل از خریداری و جانمایی یک‌هزار مخزن جدید جمع‌آوری زباله در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل، سیدداود سیدعلیزاده روز شنبه در این زمینه گفت: یک‌هزار دستگاه مخزن جمع‌آوری زباله هر یک با حجم ٧٧٠ لیتر که جزو نیازهای اساسی حوزه خدمات شهری بود، خریداری و به اردبیل منتقل شده است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ٧٧ میلیارد ریالی برای خرید مخزن‌های جمع‌آوری زباله شهری، اظهار کرد: این مخزن‌های جدید برای جایگزینی با مخزن‌های معیوب و مستهلک در سطح مناطق پنج‌گانه مدیریت شهری در قالب برگزاری مناقصه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اردبیل افزود: با توجه به کمبود مخزن در برخی نقاط نیز از رده خارج شدن تعداد قابل توجهی از مخزن‌های قدیمی به دلیل استهلاک، مخزن‌های جدید با اولویت‌بندی و در راستای ساماندهی و بهبود جمع‌آوری پسماندهای شهری و ارتقای کمی و کیفی تنظیف عمومی تامین شد.

وی همچنین تاکید کرد: خرید و توزیع این مخزن‌های جمع‌آوری زباله بر اساس‌ بررسی و نیازسنجی مناطق در چارچوب مدیریت پسماند و بر اساس درخواست شهروندان اردبیلی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهر اردبیل با جمعیت افزون بر ۵۳۰ هزار نفر دارای پنج منطقه مدیریت شهری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha