گلایه رانندگان مسیر یاسوج به دهدشت ازجولان خودروهای شخصی+پاسخ مسئولان

یاسوج- ایرنا- جمعی از رانندگان خودروهای مسافربری یاسوج به دهدشت، از جولان خودروهای شخصی و ایجاد مزاحمت در این مسیر گلایه دارند و با تجمع در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی این وضعیت شدند.

به گزارش ایرنا، رانندگان تاکسی‌های برون شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود امنیت شغلی و ایجاد مزاحمت رانندگان پلاک شخصی گلایه مند بودند.

یکی از رانندگان مسیر دهدشت به یاسوج در تجمع امروز به ایرنا گفت: امنیت شغلی در مسیر دهدشت به یاسوج وجود ندارد و این خودروهای شخصی موی دماغ ما شده اند.

وی تاکید کرد: شرکت دار مناسب و گاراژدار مناسبی این پایانه ندارد به گونه ای که رفت یا برگشت مجبور می شویم بدون مسافر برگردیم.

یکی دیگر از این راننده های مسیر یاسوج- دهدشت یادآور شد: خودروهای پلاک شخصی با چهار نفر مسافر تکمیل می شوند اما ما مسافران مان تکمیل نمی شوند.

وی بیان کرد: با این روند مسافرکشی برای ما نمی ارزد و هر بار هم در حوزه حمل و نقل از ما صورت وضعیت می خواهند.

جولان خودروهای شخصی و گلایه رانندگان مسیر یاسوج به دهدشت+پاسخ مسئولان

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگری فعالان عرصه حمل و نقل کشور گفت: رانندگان خط یاسوج به دهدشت اعتراضاتی داشتند که همه آن ها به حق است.

عادل اردشیری افزود: آنها خواستار این موضوع بودند که کمیسیون آنها را کم کنند و مامور پلیس راهور با این ها همکاری کند و امنیت شغلی داشته باشند.

وی ابراز کرد: می طلبد در محوطه پایانه دهدشت و اطراف پایانه با خودروهای شخصی برخورد شود زیرا حسب ماده ۲۰۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر با پلاک شخصی ممنوع است.

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگری فعالان عرصه حمل و نقل کشور ادامه داد: جاده ها و خودروهای ما ایمن نیستند، این رانندگان که در جاده های ناایمن اقدام به مسافرکشی می کنند باید حمایت شوند.

مسئولان اداره کل حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد نیز در جمع این رانندگان اظهار داشتند که این مشکل را در اسرع وقت و با حضور مسئولان مربوطه استانی و شهرستان در دستور کار قرار خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha