۷۰۰ نیروی افتخاری با ۲۷ ستاد نماز جمعه در استان یزد همکاری دارند

یزد- ایرنا- مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: بیش از ۷۰۰ نیروی افتخاری سالانه با ۲۷ ستاد نماز جمعه در این استان در بخش‌های مختلف فعالانه همکاری دارند.

حجت‌الاسلام " سید جمال‌الدین نجم‌الهدی " روز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت هفته نماز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه برنامه‌های اقامه نمازجمعه توسط اقشار مختلف به خصوص از ظرفیت جوانان استفاده می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های بزرگداشت هفته نمازجمعه در استان ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ دست اندرکاران اقامه این آیین عبادی سیاسی، جلسه آموزشی برای ارکان نمازجمعه و دوره مهارت آموزی اهم برنامه‌هاست.

این مسئول بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و ستادهای فعال نمازهای جمعه و همچنین فعالیت و تولید محتوا در فضای مجازی انجام می‌شود.

۷۰۰ نیروی افتخاری با ۲۷ ستاد نماز جمعه در استان یزد همکاری دارند

نجم‌الهدی با اشاره به اینکه مناطق مختلفی در سطح استان خواستار مجوز اقامه نمازجمعه هستند گفت: مهمترین شرط داشتن ۱۰ هزار نفر جمعیت است که بیشتر مناطق این شرط را ندارند.

وی بیان کرد: رویکرد اصلی نمازجمعه در کنار جهاد تبیین، استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان و واگذاری بسیاری از امور اقامه نمازجمعه به آنها می‌باشد.

هفته بزرگداشت نماز جمعه از شنبه ۳۰ تیرماه آغاز شده و هم‌اکنون در ۲۷ نقطه استان یزد این آیین اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha