عضو مجلس خبرگان: آموزه‌های دینی توسط علمای آگاه به نسل جوان آموزش داده شود

گنبدکاووس- ایرنا- نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتنه‌های گسترده دشمنان به ویژه علیه کودکان و نوجوانان از مسوولان خواست برای تقویت بیشتر وحدت اسلامی در کنار مدارس، آموزه‌ها و احکام دینی را توسط علمای آگاه و شایسته به این نسل آموزش دهند.

به گزارش ایرنا، آخوند کمال غراوی روز یکشنبه در آیین معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس، سازمان تبلیغات اسلامی را یک نهاد مقدس در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این سازمان مسوولیت خود در سال‌های پس از پیروزی انقلاب را به بهترین نحو اجرا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هم با اشاره به تحقق وعده‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص ناکامی دشمنان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، فرار شاه ملعون، پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه و اخراج رژیم غاصب صهیونیستی از جنوب لبنان، شکست نقشه آمریکا در حمله به ایران بعد از حمله به عراق و افغانستان و اخراج این کشور از منطقه و پیروزی نیروهای مقاومت بر داعش از مهمترین وعده‌های محقق شده این بزرگواران است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین بیان کرد: سال گذشته رهبر معظم انقلاب بشارت دادند به قله نزدیک هستیم و طبق تجربه ۶۰ سال گذشته بدون تردید این بشارت به زودی محقق می‌شود و ملت ایران در میان ناباوری دشمنان بیرونی کار را تمام خواهد کرد.

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس هم کار تبلیغ را رسالت الهی دانست وبا توجه به وسعت زیاد، تعداد بالای روستاها و ظرفیت‌های فراوان این شهرستان از اداره کل تبلیغات اسلامی استان خواست از نظر اعتباری و نیروی انسانی حمایت بیشتری از این بخش داشته باشد.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به افزایش جمعیت عزاداران حسینی در گنبدکاووس در مقایسه با سال‌های گذشته، بیان کرد: این دستاورد مثبت نتیجه حمایت همه جانبه تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله تبلیغات اسلامی است.

مهدی دهرویه افزود: با رویکرد دولت سیزدهم در مسیر فعالیت‌های دینی و مذهبی، اتفاقات خوبی در عرصه رونق بیشتر مراسم ملی و مذهبی صورت گرفته است.

وی گفت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان قابل قدردانی است و شاهد انسجام بیشتر در اجرای برنامه‌های مذهبی هستیم.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از خدمات حجت الاسلام احمدرضا کریمی قدردانی و حجت الاسلام مهدی فاطمی‌منش به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha