خدمت به مردم باید در چارچوب قانون، عدالت و صداقت باشد

گنبدکاووس- ایرنا- نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید برضرورت خدمت بیشتر مسوولان به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید در چارچوب قانون، عدالت و صداقت باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند کمال غراوی روز دوشنبه در آیین افتتاح متمرکز ۵۹۶ پروژه و طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان مرزی مراوه‌تپه با حضور استاندار افزود: در کنار سه اصل اشاره شده برای خدمت رسانی به مردم، مسوولان باید به وحدت و حفظ آن در رفتار و گفتار خویش اهتمام داشته باشند.

وی بابیان اینکه اهتمام به وحدت و حفظ و تحکیم آن، وظیفه‌ای همگانی است، اضافه کرد: در مساله وحدت همه باید مراقب باشیم تا رفتار و گفتار ما سبب تفرقه نشود زیرا اهتمام به وحدت مورد تاکید خداوند، قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص) است.

آخوند غراوی ادامه داد: محور پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و وحدت کلمه بین آحاد مختلف مردم بود و اکنون نیز حفظ و استمرار این نظام در سایه وحدت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای حفظ وحدت و تحکیم آن مسوولان باید در خدمت رسانی به مردم تنها در چارچوب قانون و با رعایت عدالت و صداقت و در حد توان و امکانات عمل کنند و از دادن وعده‌های دروغ به مردم بپرهیزند.

آخوند غراوی همچنین با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و نیز هفته وحدت اضافه کرد: وحدت یکی از برکات این ماه است که درسایه آن بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

وی با قدردانی مسئولان برای اجرا و افتتاح پروژه‌ها در مراوه‌تپه، گفت: این شهرستان مرزی از مناطق کمترتوسعه یافته استان گلستان و کشور است و با وجود اقدامات خوب انجام شده اما همچنان نیز به اهتمام ویژه مسوولان دارد.

شهرستان مراوه تپه حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۱۰ روستا در گستره سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha