نرخ بلیت هواپیمای همدان نجف اعلام شد

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85545131
نرخ بلیت هواپیمای همدان نجف اعلام شد

همدان- ایرنا- مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: در صورت برقراری پرواز دوسویه همدان-نجف، بلیت رفت و برگشت هواپیماهای این مسیر، با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

علی‌اصغر جهانگیری‌معز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نرخ بلیت پروازهای مسیر رفت و برگشت زائران در ایام اربعین حسینی برای نیمه غربی و شرقی کشور از سوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام شده است.

وی ادامه داد: توافقات نهایی برای برقراری پروازهای مسیر دوسویه همدان-نجف، انجام شده است و با تصمیم سازمان هواپیمایی کشور برنامه این پروازها تا نیمه مرداد اعلام می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم بالای سفر زائران اربعین حسینی به نجف اشرف و کربلای معلی، برقراری پروازهای این ایام از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور زمان بندی شده است.

جهانگیری‌معز تصریح کرد: پس از اعلام برنامه پروازهای فرودگاه همدان به مقصد نجف، زائرانی که قصد استفاده از پروازهای فرودگاه همدان را دارند می‌توانند از طریق پایگاه‌های عرضه بلیت هواپیما اقدام به تهیه بلیت کنند.

وی افزود: مذاکرات نهایی با سازمان هواپیمایی کشور برای برقراری پروازهای اربعینی حسینی انجام و نخستین برنامه پرواز مسیر دوسویه همدان-نجف اشرف با تصمیم سازمان هواپیمایی کشور اعلام می‌شود.

مدیر فرودگاه بین المللی همدان با اشاره به ظرفیت منحصربه‌فرد فرودگاه همدان اظهار کرد: مردم مومن و ولایتمدار همدان همواره از سفرهای زیارتی و مذهبی استقبال کرده اند و امیدواریم با برقراری پروازهای اربعین، شاهد پایداری پروازهای فرودگاه همدان به مقصد عتبات عالیات باشیم.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم‌گیری صورت گرفته با سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، قرار است پرواز عتبات عالیات و مشهد در مرحله نخست و سپس پرواز تهران و کیش در فرودگاه همدان برقرار شود.

به گزارش ایرنا، فرودگاه بین المللی همدان با داشتن بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور، امکان فرود و پرواز هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

زیرساخت‌های سخت افزاری این فرودگاه و همچنین فضای پارکینگ و ترمینال فرودگاه همدان مناسب است وطی چند سال گذشته نیز حجاج استان های همدان و کردستان از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha