۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85545597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت مستمر منجر به جلوگیری از رسوب کالا در گمرک‌های بوشهر شد

بوشهر-ایرنا-مدیرکل گمرک بوشهر گفت: بکارگیری ابزارهای نظارت مستمر و قاطع دادگستری استان منجر به جلوگیری از رسوب کالا در گمرکات استان بوشهر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سلیمانی روز دوشنبه در بازدید مشترک از بندر گناوه با همراهی معاون قضایی دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد تحولات مهمی در جلوگیری از رسوب کالا در گمرکات انجام شده که این روند نویدبخش خدمات رسانی شایسته به فعالان اقتصادی و بازرگانان در گمرکات استان بوشهر است.

وی بیان کرد: با بکارگیری ساز و کارهای مناسب خدمات به این مجموعه با تلاش ویژه در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و این مهم سبب رونق گرفتن فعالیت‌های تجاری در گمرکات استان بوشهر شده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر تصریح کرد: همراهی دادگستری استان بوشهر با گمرکات استان و پشتکار که از طرف سایر سازمان‌های ذیربط منجر به نتیجه مطلوب شده و امید است که این تلاش‌ها و پیگیری‌ها به شکل مستمر ادامه داشته باشد.

تعیین تکلیف کالاهای دارای پرونده در مراجع قضایی

معاون قضایی دادگستری استان بوشهر گفت: در این بازدید روند قانونی انجام تشریفات کالاهای ضبط شده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، تمامی کالاهایی که تشریفات قانونی آنها به انجام رسیده و به شکل مکتوب به سازمان اموال تملیکی اعلام شده به انبارهای این سازمان منتقل و اقدامات مربوط به فروش آن انجام شود.

یوسف مختاری اضافه کرد: در مورد کالاهایی که پرونده آنها در مراجع قضایی در حال پیگیری است، با مسئولان ذیربط تماس گرفته و تأکید شد که پرونده‌ها هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید

بیش از ۴ هزار تن کالا از گمرک گناوه صادر شد

روند پیشرفت طرح توسعه جامع بندر گناوه مطلوب ارزیابی شد

فیلم/ اقدام‌های دولت شهید رئیسی در بندر گناوه

سرپرست اداره کل گمرک گناوه نیز گفت: انجام این بازدیدها سبب تقویت همکاری‌های بین سازمانی می‌شود.

ایمان زند افزود: با همت و پشتکار همکاران در گمرک گناوه و بندر ریگ و با انجام صحیح قانون و مقررات گمرکی، تلاش لازم برای جلوگیری از رسوب کالا در انبارها، بکارگیری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha