۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85546837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح فروشگاه دست‌ساخته‌های هنری دانشجویان دانشگاه شیراز+ فیلم

شیراز - ایرنا - فروشگاه محصولات و دست‌ساخته‌های هنری دانشجویان دانشگاه شیراز، با نام ارم گالری، با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرهنگی دانشگاه شیراز سه شنبه در حاشیه افتتاح این گالری گفت: ارم گالری، به‌دنبال اجرای طرح جامع هویت سازمانی دانشگاه شیراز و با هدف این فروشگاه با هدف ایجاد و گسترش برند دانشگاه و تقویت روحیه‌ امید و خودباوری دانشگاهیان، با تأکید بر کارآفرینی و توسعه‌ کسب‌وکار و اشتغال دانشجویان به‌عنوان بخشی از زیست‌بوم کسب‌وکار دانشجویی دانشگاه شیراز و به‌همت روابط‌عمومی دانشگاه با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی راه‌اندازی شد.

حامد تقوایی ادامه داد: در مراحل فراخوان آغاز به کار این فروشگاه بیش ‌از یکهزار محصول دانشجویی، در مرحله فراخوان به فروشگاه دانشگاه شیراز ارائه شد و از امروز در نبش کوچه ۵ بلوار ارم افتتاح شد.

وی افزود: ارم گالری، محصولات هنری و صنایع دستی از دست‌ساخته‌های دانشگاهیان دانشگاه شیراز را در معرض بازدید و فروش گذاشته و محصولات موردنیاز دانشگاهیان را هم در قالب تولیدات مرغوب با نام، لوگو و تصاویر دانشگاه شیراز در این فروشگاه ارائه می‌کند.

عبدالحسین کلانتری معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پیش از افتتاح گالری دانشگاه شیراز، صبح سه‌شنبه، از چهار طرح فرهنگی این دانشگاه نیز رونمایی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha