فرشاد طهماسبی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامهریزی انجام شده ۴۷ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان به همراه کارشناسان و معاونان روز جمعه در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی درخواستها و مطالبات مردم استان شدند.
وی بیان کرد: بیشترین درخواستهای مردم در خصوص اشتغال، وام، پیگیری امور خود از دستگاههای اجرایی است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از اول سال تاکنون این چهل و پنجمین میز ارتباطات مردمی در این استان است که با هدف خدمترسانی و شنیدن صدای مردم از سوی دستگاههای اجرایی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شده است.
طهماسبی ادامه داد: برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلایهای نماز جمعه موجب افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسوولان شده است.
وی رفع مشکلات مردم، ارتباط چهره به چهره، مستقیم و بیواسطه مردم با مسوولان و رسیدگی به مطالبات و درخواستهای مردم از جمله هدفهای برگزاری میزهای خدمت در چهارمحال و بختیاری است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.
نظر شما