۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲:۵۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85551378
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هشدار کتائب حزب‌الله عراق به رژیم صهیونیستی 

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲:۵۸
کد خبر: 85551378
هشدار کتائب حزب‌الله عراق به رژیم صهیونیستی 

تهران- ایرنا- سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق بامداد دوشنبه درباره هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی علیه طرف‌های محور مقاومت هشدار داد.

به گزارش ایرنا از تارنمای المعلومه عراق، جعفر الحسینی گفت: اگر رژیم صهیونیستی دست به ماجراجویی بزند و بخواهد سقف عملیات‌های نظامی خود را علیه یکی از طرف‌های محور مقاومت افزایش دهد، قوانین جدید درگیری به نفع این رژیم و آمریکا حامی شرور آن نخواهد بود.

درپی انفجار در روستای مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که این رژیم به دنبال انجام عملیاتی علیه لبنان است.

در همین رابطه روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی به نقل از دیپلمات‌های غربی نوشت: تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از شعله‌ور شدن آتش جنگ منطقه‌ای انجام می‌شود و از جمله بر دولت لبنان فشار آورده می‌شود تا حزب‌الله را به توقف تشدید تنش‌ها متقاعد کند.

به گزارش ایرنا، حادثه حمله به روستای مجدل شمس در منطقه جولان اشغالی سوریه منجر به کشته شدن ۱۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر دیگر شد.

در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.

وزارت خارجه سوریه نیز روز یکشنبه در بیانیه‌ای حمله به مجدل شمس را اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی با هدف توجیه گسترش دادن دامنه تجاوزگری خود در منطقه دانست.

برخی منابع رسانه‌ای نیز فاش کردند که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha