۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85552219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اعتراض ساکنان «مجدل شمس» به حضور نتانیاهو + فیلم

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85552219
اعتراض ساکنان «مجدل شمس» به حضور نتانیاهو + فیلم

تهران- ایرنا- ساکنان مجدل شمس در جولان اشغالی با اعتراض به حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این منطقه، وی را «قاتل» و «جنایتکار» خواندند و خواستار اخراج او از این منطقه شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی برای عرض تسلیت به اهالی مجدل شمس وارد این منطقه شد. او از در پشتی یک ساختمان متعلق به شورای محلی، وارد این نهاد اداری محلی شد.

به محض انتشار سفر حضور نتانیاهو در منطقه، صدها تن از اهالی مجدل شمس در اطراف ساختمان مذکور تجمع کردند و خواستار اخراج وی از منطقه شدند.

اهالی مجدل شمس با سردادن شعارهایی، نتانیاهو را مجرم و قاتل کودکان خواندند و از وی خواستند این شهرک را ترک کند.

شماری از اهالی نیز به اشغالگران اجازه ندادند از پشت بام منازلشان به عنوان پست های دیده بانی، نگهبانی و رصد اوضاع برای تامین امنیت منطقه در جریان بازدید نتانیاهو استفاده شود.

اعتراض ساکنان «مجدل شمس» به حضور نتانیاهو + فیلم

نتانیاهو در جریان سفر به مجدل شمس و بازدید از محل سقوط موشک در این منطقه از ارتفاعات جولان در ادامه لفاظی های خود، گفت: اسرائیل به حوادث کنونی، پاسخ محکمی خواهد داد.

شامگاه شنبه منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان هدف موشک قرار گرفت که در پی آن ۱۲ نفر کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.

برخی منابع رسانه‌ای نیز فاش کردند که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha