۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85551599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳ هزار مشترک کم مصرف برق در ساوه‌ پاداش گرفتند

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85551599
۵۳ هزار مشترک کم مصرف برق در ساوه‌ پاداش گرفتند

ساوه - ایرنا - مدیر توزیع برق ساوه گفت: تابستان امسال ۵۳ هزار مشترک این شهرستان به خاطر کاهش مصرف برق خود پاداش با انرژی دریافت کردند.

علیرضا دنیوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امسال به منظور مشارکت شهروندان در مدیریت مصرف برق، طرح باانرژی ویژه تخفف به مشترکانی که مصرف خود را کاهش داده اند از اول خرداد سال جاری آغاز شده که تا کنون در این شهرستان ۵۳ هزار مشترک مشمول استفاده از این خدمت هستند.

وی اضافه کرد: شرکت برق برای این تعداد افراد ۱۹ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال پاداش اهدا کرده که مشترکان خانگی عمده مشتریان تشکیل دهنده این طرح هستند.

دنیوی خاطر افزود: افراد مشمول پاداش با انرژی در شهرستان ساوه شامل ۴۷ هزار و ۳۰۰ مشترک در مدیریت ساوه، پنج هزار و ۲۳۳ مشترک در مدیریت غرق آباد و ۴۱۳ مشترک نیز در مدیریت شهر صنعتی کاوه هستند.

شهرستان ساوه دارای ۱۵۲ هزار مشترک خانگی، صنعتی و کشاورزی است که برق مصرفی آن با استفاده از سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال فشار ضعیف، و متوسط زمینی و هوایی با سه هزار و ۲۰۰ دستگاه ترانس تغذیه در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

حدود ۹۰ درصد برق مصرفی این شهرستان در بخش صنعت و کشاورزی استفاده می‌شود این درحالی است که میانگین مصرف این بخش در استان مرکزی حدود ۷۰ درصد برای صنایع و کشاورزی برآورد شده است.

همچنین شهرستان ساوه به واسطه وجود صنایع مختلف از جمله واحدهای فعال در شهر صنعتی کاوه حدود ۳۰ درصد برق مصرفی استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha