۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85551682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماموریت دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی نقاط سیل خیز البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از دستگاههای اجرایی خواست نسبت به شناسایی و ایمن سازی نقاط سیل خیر در محدوده شهری ، روستایی و جاده های این استان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،« مهدی مهرور» روز دوشنبه در سومین همایش مدیریت سیلاب و کاهش مخاطرات سیل استان البرز در کرج افزود: با توجه به این مهم امروز همایش مدیریت سیلاب با حضور اساتید مجرب ،شرکت آب منطقه ای ، وزارت نیرو، منابع طبیعی ، محیط زیست،شهرداری ها و با حضور تمام دهیاران ، شهرداران ، بخشداران و فرمانداران ضرورت توجه به این تهدید طببیعی مورد تبیین قرار گرفت.

وی بیان کرد: بنابر این در لاش هستیم با مرور حوادث تلخی که از گذشته در زمینه بروزسیل و سیلاب در استان البرز داشتیم همراه با آموزش های تخصصی اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای را برای تهدید طبیعی سیلاب داشته باشیم .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: آنچه که مورد تاکید است با توجه به موضوع مهم تهدید طبیعی سیلاب لازم است از تمام ظرفیت ها برای مقابله با این تهدید استفاده شود.

ضرورت پیوست سیلاب در مسکن سازی البرز

مهرور تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی باید مشارکت کنند تا در زمینه مسکن سازی پیوست سیلاب دیده شود چراکه در حوزه زیرساخت ها برای این مهم ابلاغ های لازم شده است .

وی ادامه داد: همچنین دربحث بودجه دهیاری ها و شهردارها مقوله مدیریت بحران دراین زمینه دیده شده که باید تجهیز نیروی انسانی و افزایش نیروی انسانی را در مقابله با تهدید طبیعی سیلاب نیز مدنظر قرار داد .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام تلاش ها باید در زمینه پیوست خطر پذیری سیل در حوزه شهرسازی باشد بنابراین اجرای اقدامات پیشگیرانه ضروری انکارناپذیر خواهد بود .

وی یاد آورشد:هماهنگی بین دستگاه های اجرایی آب منطقه ای ، منابع طبیعی ، محیط زیست ، شهرداری ها و دهیاری ها نیز در اجرای طرح پیشگیرانه و مقابله ای مورد تاکید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha