۳۶۰ میلیارد ریال صرف اجرای ۶ پروژه ورزشی و عمرانی تبریز شد

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز گفت: در راستای توسعه سرانه های شهری، ۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای ۶ پروژه ورزشی و عمرانی این شهر هزینه شد.

به گزارش ایرنا، «یعقوب هوشیار» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه ها آماده بهره برداری است، افزود: از این میزان اعتبار، ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای سالن ورزشی «جوانمردان» واقع در چاوان به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه ورزشی دارای زمین های اسکیت، پینت بال و سالن ورزش‌های ‌رزمی است، اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال نیز برای احداث چهار زمین خاکی تنیس در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در اطراف سالن ورزشی چاوان هزینه شده است.

شهردار تبریز گفت: طرح عمرانی تجهیز سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲ نیز با صرف ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مجهز شده و آماده بهره برداری است.

هوشیار، ادامه داد: افزایش سرانه‌های شهری در مناطق کم‌ برخوردار از اولویت های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ بوده و در این راستا عملیات اجرایی ۲۵ سالن ورزشی از سال گذشته آغاز شده و سه شنبه هر هفته یکی از آن ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری در توسعه سرانه های شهری، افزایش سلامت عمومی جامعه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، یادآور شد: در این راستا عملیات اجرایی ۷۰ پروژه ورزشی در دوره فعلی مدیریت شهری آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، در سه هفته گذشته هفت پروژه ورزشی و فرهنگی در حوزه شهرداری های مناطق ۱، ۶، ۷ و ۲ به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha