پنج پروژه شهرداری تبریز با هزینه ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری است

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز گفت: پنج پروژه فرهنگی و ورزشی در حوزه شهرداری‌های مناطق ۲ و ۷ با مجموع هزینه کرد ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی آماده بهره برداری است.

به گزارش ایرنا، «یعقوب هوشیار» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه‌ها شامل مجتمع پردیس رسانه و هنر، پارک‌های رجایی شهر و شهید فاتح و سالن‌های چندمنظوره فضیلت و کوهستان است.

وی ارتقای سرانه‌های شهری با تاکید بر توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی را از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری اعلام و اظهار کرد: با تلاش‌های مستمر و بی وقفه و با بهره گیری از توان فنی و مهندسی کارکنان شهرداری، ساختمان پردیس رسانه و هنر در ۲۴ هزار مترمربع مساحت و در ۶ طبقه سازه‌ای با صرف یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ورزشی مورد استفاده اصحاب رسانه و هنر شهر قرار می‌گیرد، گفت: این مجتمع مجهز به سالن بدنسازی و پرورش اندام، فیزیوتراپی و زمین ورزشی است.

هوشیار، با اشاره به اتمام عملیات عمرانی احداث پارک رجایی شهر در مجاورت مجتمع پردیس رسانه و فرهنگ تبریز با هزینه کرد ۳۸۰ میلیارد ریال، ادامه داد: این بوستان جدید به عنوان فضایی تفریحی در کنار این مجتمع می‌تواند موجب رونق بخشی هر چه بیشتر این مکان جدید ساخت شود.

وی اولویت شهرداری تبریز در توسعه اماکن ورزشی را توجه ویژه به مناطق کم برخوردار شهری اعلام کرد و یادآور شد: عملیات عمرانی احداث ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره با هدف توسعه ورزش‌های همگانی و افزایش سرانه بی وقفه ادامه دارد و بر همین اساس سالن چندمنظوره فضیلت با مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی کوهستان اندیشه با مساحت ۲۲۰ مترمربع با هزینه ۴۰ میلیارد ریالی اجرا شده است.

شهردار تبریز با اشاره به اتمام عملیات عمرانی احداث پارک شهید فاتح واقع در خیابان ابوذر، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در بافت پرتراکم شهری با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی اجرا شده است.

هوشیار، افزود: فضاهای جدید فرهنگی و ورزشی موجب افزایش سرانه‌های شهری در این شهر می شود.

کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری و سازمان های تابعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha