۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85553760
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

قاتل قبل از فرار در لاهیجان دستگیر شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۵
کد خبر: 85553760
قاتل قبل از فرار در لاهیجان دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی لاهیجان از وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان های این شهرستان حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته خبر داد و گفت: قاتل ۴۰ ساله با سرعت عمل پلیس قبل از فرار ظرف کمتر از ۲۰ دقیقه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ حمید محمدی نسب با بیان اینکه مقتول امام جماعت یکی از مساجد شهرستان لاهیجان بود در تشریح این خبر گفت: در پی یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که مردی حدود ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد، گفت: قاتل ۴۰ ساله بلافاصله پس از وقوع قتل شناسایی و با اطلاع از مرگ مقتول به قصد خودکشی اقدام به خودزنی کرده که با حضور به موقع پلیس دستگیر و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد، ادامه داد: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مقتول، امام جماعت یکی از مساجد شهرستان لاهیجان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha