۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85554500
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قاتل فراری در بندرانزلی دستگیر شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85554500
قاتل فراری در بندرانزلی دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر وهاب زاده روز چهارشنبه با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، ماموران کلانتری ۱۲ پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفاء متهم در روبروی دهکده ساحلی خبر داد و گفت: پس از اخذ نیابت قضائی، پلیس به آدرس محل موردنظر اعزام و متهم را ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلاف شخصی عنوان داشته، افزود : قاتل ۲۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مجع قضائی قرار گرفت.

دستگیری سارقان سابقه دار غیربومی در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ سارق سابقه دار غیربومی حین تردد با موتورسیکلت سرقتی در رشت خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حافظی افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از محله‌های اطراف رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که پس از بررسی‌های به عمل آمده از محل وقوع سرقت، چهره و هویت ۲ سارق سابقه‌دار غیربومی این پرونده را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۳ رشت با تحقیقات و بررسی سرنخ‌های بدست آمده ظرف کمتر از یک روز، محل اختفاء و تردد سارقان را نیز شناسایی کرده و آنان را تحت نظر قرار دادند، بیان کرد: با هماهنگی قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ سارق در مخفیگاهشان دستگیر و موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه سارقان قصد سرقت محتویات خودروهای پارک شده در معابر را با موتور سیکلت سرقتی داشتند و قبلاً نیز به دلیل ارتکاب به جرایم متعدد سرقت موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو متحمل چندین سال حبس شده بودند، افزود:این سارقان ۳۷ و ۴۱ساله غیربومی در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت موتور سیکلت و چهار فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس همواره سارقان سابقه دار را زیر نظر دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای انتظامی، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده مانند ردیاب، دزدگیر، قفل فرمان، پدال و زنجیر مجهز و از پارک کردن آنها در نقاط تاریک و خلوت خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha