ناوگان خودروهای امدادی مازندران نونوار در مسیر خدمت‌رسانی

ساری-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به فرسودن بودن ناوگان خودرویی امدادی این نهاد از اضافه شدن ۲۷ دستگاه خودروی امدادی پیشرفته به ناوگان امدادی خبر داد.

غلامعلی فخاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از ضرورت های عملیات‌های امداد و نجات داشتن تجهیزات روزآمد و مجهز است که بر کیفیت و کمیت خدمت رسانی تاثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به فرسوده بودن بخشی از ناوگان امدادی مازندران و ضرورت نوسازی آن ادامه داد: با توجه به ورود ۹۰۰ دستگاه خودروی امدادی جدید به کشور، با مساعدت رئیس جمعیت هلال احمر تعداد ۲۷ دستگاه از این خودروها که از نوع تویوتای هایلوکس دوکابین هستند به مازندران تحویل شد که در چرخه عملیات‌های امدادی قرار می گیرند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از کمبود آمبولانس به عنوان یکی از چالش های حوزه امداد و نجات استان نام برد و افزود:‌رایزنی های مناسب در این خصوص هم از طریق نمایندگان مازندران و هم از سایر مبادی ذیربط در جریان است که به زودی اختصاص این خودروها نیز به استان خواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه هلال‌احمر مازندران با تجهیزات و زیرساخت‌های استانی خدمات ملی ارائه می دهد گفت؛ حضور سالانه ۲۰ میلیون گردشگر و ارتباط با پایتخت از سه محور مواصلاتی مهم و پرترافیک از مواردی است که توسعه زیرساختهای امدادی مازندران به ویژه تامین خودروهای تخصصی و پشتیبانی را ضرورت می بخشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha