۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85554526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم شوش و کرخه: ترور شهید هنیه اقدامی بزدلانه بود

دزفول – ایرنا - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با "بزدلانه" خواندن اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: ترور اسماعیل هنیه از رهبران پاک مقاومت فلسطین بار دیگر وحشی گری رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی را نشان داد.

محمد کعب عمیر روز چهارشنبه در پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، ضمن محکومیت ترور رهبر بزرگ مقاومت گفت: ترور این شخصیت برجسته، به طور قطع بر شکست های مفتضحانه و مکرر رژیم کودک کش صهیونیستی می افزاید.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی همواره از روش‌های ضدانسانی نظیر ترور برای اهداف کور خود استفاده کرده است، افزود: رژیم تروریستی و جنایتکار صهیونیستی به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی، با این جنایت ددمنشانه زمینه مجازاتی سخت را برای خود فراهم ساخت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه به ولی‌امر مسلمین جهان، امت اسلامی و آزادگان در سراسر گیتی و ملت‌های بزرگ فلسطین و ایران، از خداوند متعال برای ارواح ملکوتی آن انسان وارسته و مومن و همراه ایشان که در این واقعه به شهادت رسید، رحمت واسعه الهی خواستار شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب نیز با صدور پیامی در پی شهادت «اسماعیل هنیه» تاکید کردند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha