استاندار چهارمحال و بختیاری: نام اسماعیل هنیه در تاریخ جاودان می‌ماند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری در پی شهادت اسماعیل هنیه با صدور پیامی گفت: نام اسماعیل هنیه در تاریخ جاودان خواهد شد و رژیم اشغالگر اسرائیل در گورستان تاریخ دفن می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در این پیام آورده است: شهادت مجاهد نستوه آقای دکتر اسماعیل هنیه ملت ایران و تمام آزادگان جهان را داغدار کرد، عروج مجاهدان راه حق جز با شهادت نیست و این پاداش بزرگی است که خداوند به عاشقان خود می‌دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این بیانیه تصریح کرده است: نام سترگ اسماعیل هنیه در تاریخ جادوان می‌ماند و این رژیم صهیونیستی است که با این اقدامات وحشیانه و ضدبشری خود در گورستان تاریخ دفن خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از این بیانیه تصریح کرده است: این هجوم گستاخانه و تعدی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خاک مقدس ایران اسلامی و ترور رهبر سیاسی جنبش حماس به عنوان یک مهمان خارجی بی‌شک پیامدهای سهمگین و ویرانگری برای این رژیم جنایتکار خواهد داشت.

حیدری در این پیام تاکید کرده است: آتش خشم پیروان آرمان فلسطین به‌زودی گرگ درنده رژیم کودک کش اسرائیل را به زیر خواهد کشید و دیر نیست که پایان عمر نکبت‌بارش را نظاره‌گر باشیم. به امید آن روز و آزادی قدس شریف.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha