ترور «اسماعیل هنیه» بار دیگر ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی را نشان داد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: اقدام جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در به شهادت‌رساندن مجاهد قهرمان «اسماعیل هنیه»، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران، بار دیگر ماهیت تروریستی بودن این رژیم نامشروع را نشان داد.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به مناسبت شهادت مجاهد قهرمان «اسماعیل هنیه»، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به این شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ‌ﺍﻧﺪ؛ ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ‌ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷان ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ. (سوره مبارکه آل‌عمران - آیه ۱۶۹)

اقدام جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در به شهادت‌رساندن برادر مجاهد سرافراز «اسماعیل هنیه»، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی- حماس در تهران، بار دیگر پرده از ماهیت تروریستی این رژیم نامشروع برداشت و مُهر تأییدی بود بر درستی و ضرورت مقاومت و ایستادگی در برابر این لکه ننگ که سال‌هاست آرامش و آسایش منطقه غرب آسیا را از بین برده است و در مقابل چشمان متحیر جهانیان، هر روز دست به جنایات تازه‌ای می‌زند.

این‌جانب با محکوم نمودن این جنایت غیرقابل بخشش و با تسلیت شهادت مظلومانه برادر شجاع و مجاهد برجسته مقاومت «اسماعیل هنیه» به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عموم مسلمانان جهان به‌ویژه مردم سربلند و ستمدیده فلسطین و ایرانیان عزیز و ابراز همدردی با برادران و خواهران مجاهد فلسطینی، علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را برای شهید «اسماعیل هنیه» از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

با امید به پیروزی نهایی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونی جنایت‌کار و تروریست، اطمینان دارم که خون پاک این مجاهد نستوه و تمام شهدای مقاومت که عمر شریف خود را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه تحقق آرمان بلند آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کردند، هرگز پایمال نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha