مردم اصفهان، اقدام رژیم صهیونیستی در ترور رهبر حماس را محکوم کردند + فیلم

اصفهان - ایرنا - مردم اصفهان شامگاه چهارشنبه با برگزاری تجمع خودجوش در گلستان شهدا اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن" اسماعیل هنیه "رییس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در این تجمع اقشار مختلف مردم شهید پرور اصفهان این اقدام رژیم صهیونیستی را بزدلانه خواندند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیونیست، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و جنایت های بی امان او ابراز داشتند.

مردم اصفهان پیرامون مزار شهدا از جمله سردار زاهدی؛ مستشار بلندپایه کشورمان که چندی پیش در دمشق با حمله صهیونیست ها به سفارت کشورمان به شهادت رسید گرد هم آمدند و شانه به شانه یکدیگر همدرد با ملت مظلوم و داغدیده فلسطین فریاد خشم و انزجار سر دادند.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نخستین ساعات صبح امروز با صدور اطلاعیه‌ای با تسلیت شهادت رهبر مقاومت فلسطین از عموم مردم انقلابی و حامیان جبهه مقاومت دعوت کرد تا در اجتماع مردمی محکومیت جنایت رژیم بزدل و تروریست صهیونیستی در ترور چهره برجسته مقاومت فلسطین شرکت نمایند.


به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر این فرمانده محور مقاومت صبح پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و رهبر انقلاب بر پیکر این شهید برجسته مقاومت فلسطین اقامه نماز خواهند کرد.

روابط عمومی کل سپاه صبح امروز در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

در این اطلاعیه تاکید شده علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی است و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

اسماعیل هنیه با نام کامل اسماعیل عبدالسلام احمد هنیه متولد سال ۱۹۶۲، از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و از سال ۲۰۱۷ پس از خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

او در جریان جنگ غزه چندین تن از اعضای خانواده خود را در پی جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی از دست داد.

هنیه، روز سه شنبه برای شرکت در آیین تحلیف رییس جمهوری اسلامی ایران به کشورمان سفر کرده بود.

فروردین امسال در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه از جمله سردار شهید محمدرضا زاهدی، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این عملیات‌ با عنوان «وعده صادق» در صدر اخبار قرار گرفت و واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha