۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85554989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع ملایری‌ها در محکومیت ترور "اسماعیل هنیه" + فیلم

همدان - ایرنا - مردم شهیدپرور ملایر شامگاه چهارشنبه با تجمع در پارک چمران، ترور شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و همراه وی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مردم انقلابی ملایر با تجمع در پارک چمران در مرکز شهر، با سر دادن شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" اقدام متجاوزانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه را محکوم و انزجار خود را از این رژیم کودک‌کش اعلام کردند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای "آمریکا حمایت می‌کند، اسرائیل جنایت می‌کند"، "اسماعیل هنیه شهید راه قدس است"، "همسنگر حاج قاسم شهید راه قدس است"، ما ذوالفقاران ابوترابیم، تا پای جان سرباز انقلابیم"، فتنه‌گر ذلیل است، یار اسرائیل است"، "خون شهید می‌جوشد، حزب‌الله می‌خروشد" خواستار انتقام خون شهید هنیه و مجازات سخت متجاوز حریم کشورمان شدند.

مردم انقلابی و شهید پرور ملایر بر حمایت قاطع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و سرافراز فلسطین تا نابودی کامل رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی و پیروزی نهایی رزمندگان فلسطین و جبهه مقاومت تاکید کردند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در اجتماع مردم ملایر آسمانی شدن «اسماعیل هنیه» یکی از رهبران و سرداران پرافتخار جبهه جهان اسلام و رهبر مقاومت اسلامی فلسطین را به همه آزادیخواهان عالم و ملت بزرگ اسلامی و قهرمان فلسطین تسلیت گفت و افزود: دشمنان هنوز اسلام، تشیع و مقاومت حسینی را نشناخته‌اند.

تجمع ملایری‌ها در محکومیت ترور "اسماعیل هنیه" + فیلم

«سلمان اسماعیلی» با بیان اینکه دشمنان هنوز مفهوم "لبیک یا حسین" را نمی‌دانند، افزود: لبیک یا حسین یعنی اینکه سیدالشهدا(ع) خود، خانواده و فرزندان در معرکه بود، غریب و مظلوم بود، خردسال ۶ ماهه و جوان رشید ۱۸ ساله، برادر علمدار رشید و زن و فرزندان در معرکه حاضر بودند، مردان به شهادت رسیدند و زنان بار اسارت به دوش کشیدند و و وقتی در برابر خیمه ظلم ایستاد، «مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا» را فریاد زد.

وی بیان کرد: ما در شهادت فرزندان امت اسلامی چیزی جز زیبایی و عظمت نمی‌بینیم، ما شاگردان مکتب سیدالشهدا(ع) هستیم و دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بدانند مردم در داغ یکی از عزیزان خود جمع شده‌اند و "لبیک یا حسین" را فریاد می‌زنند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ما ایرانی مسلمان، مبارز و عاشق شهادت هستیم و اهل کوفه نیستیم، ادامه داد: بزدلان کودک‌کش گمان کرده‌اند اگر میهمان ما را به شهادت برسانند، جان سلامت به در می‌برند.

اسماعیلی عملیات شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی را تعرض به تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و منافع و مصالح کلان امت و جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، خونخواه اصلی شهید هنیه جمهوری اسلامی است و انتقام سختی در انتظار آنهاست.

وی گفت: عملیات‌های جاری رژیم صهیونیستی و شرکای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای او نشان از قدرت آنها نیست، معادلات سیاسی، امنیتی و نظامی عالم و به ویژه منطقه ما تغییر پیدا کرده و این عملیات‌ها افول و شکست قطعی اسرائیل را تثبیت می‌کند و کمکی به نجات او نخواهد کرد.

معاون استاندار همدان بیان کرد: شهادت امت ما زنده‌تر کرده است و این اقدامات بزدلانه آنها جای نگرانی نیست، چون فرمانده ما رهبر معظم انقلاب، کشتی‌بان این کشتی است و ما یاد گرفته‌ایم از هر مساله و تهدیدی و چالشی، فرصت‌های بزرگی برای تجمیع قدرت ایجاد کنیم.

تجمع ملایری‌ها در محکومیت ترور "اسماعیل هنیه" + فیلم

اسماعیلی با بیان اینکه امروز محور مقاومت در اوج قدرت است و در هیچ کجای تاریخ، به اندازه امروز قدرتمند نبودیم، خاطرنشان کرد: وقتی رژیم صهیونیستی نتوانست با کشتار ده‌ها هزار نفر زن و کودک به کمترین پیروزی راهبردی دست پیدا کند، در محاصره میلیون‌ها رزمنده مجاهد عاشق شهادت قرار دارد.

به گفته وی؛ ما به ساعت صفر شکست رژیم صهیونیستی نزدیک شده‌ایم و سال‌هاست پایان آنها آغاز شده، ما به وعده‌های قرآن و نائب امام زمان(عج) باور داریم، بزودی قدس آزاد خواهد شد و در قدس نماز خواهیم خواند.

به گزارش ایرنا؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که از روز گذشته (۹ مرداد) برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران حضور داشت، بامداد امروز (۱۰ مرداد) همراه با یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha