۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85562924
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران دارالمومنین همدان کشتار فلسطینیان را محکوم کردند

همدان- ایرنا- راهپیمایی دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در محکومیت کشتار مردم فلسطین امروز بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار به منظور اعلام همبستگی و حمایت همه‌ جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و محکومیت نسل‌کشی رژیم نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی با حضور نمازگزاران و در گرمای ظهر جمعه ۱۹ مرداد ماه برگزار شد.

نمازگزاران همدانی با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همراهی و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و غزه و انزجار از جنایات ضدبشری رژیم نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و رفح را فریاد کردند.

راهپیمایی کنندگان در حالیکه پرچم‌های ایران و فلسطین را در دست داشتند، با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" خواستار توقف جنایات و کشتار رژیم جعلی اسرائیل در غزه شدند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه ضمن ابراز همبستگی با مردم غزه، نفرت خود را از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

رژیم غاصب صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی تاکنون نزدیک به ۴۰ هزار نفر از فلسطینیان را قتل عام کرداند.

به گزارش ایرنا؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز (۹ مرداد) برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران حضور داشت، بامداد امروز (۱۰ مرداد) همراه با یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha