ضرورت به‌روز رسانی عوامل تولید در ماشین‌سازی اراک

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت دانش‌بنیان ماشین سازی اراک برای حضور مستمر در بازارهای جهانی و رقابت با تولیدکنندگان مطرح جهانی نیاز به به‌روزرسانی تجهیزات و عوامل تولید دارد.

به گزارش ایرنا، سید محمد جمالیان روز پنجشنبه در آیین پنجاه‌و هفتمین سالگرد تاسیس ماشین سازی اراک، افزود: شرکت ماشین‌سازی اراک یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی و از معدود کارخانه‌های صنعت ساز کشور است و باید تمام ظرفیت این شرکت دانش‌بنیان بکار گرفته شود.

وی تقویت بهره‌وری به خصوص در حوزه صنعت را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: قراردادهای مهم و ارزشمندی در ماشین سازی اراک منعقد شد که اجرای آنها بدون شک این واحد مادرتخصصی را متحول خواهد کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه مدیریت استان به خصوص معاونت اقتصادی استانداری حمایت‌های خوبی از صنایع به خصوص در تامین ارز داشته‌اند که نیاز است این رویه تداوم داشته باشد.

ماشین‌سازی اراک به‌ منظور پشتیبانی از صنایع بنیادین و برآورده‌ کردن نیازهای صنعتی کشور، سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار در شهر اراک تاسیس و در سال ۱۳۵۰ به عنوان نخستین صنعت سنگین کشور به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی، صنعتی در حوزه ساخت تجهیزات نفتی، مخازن بزرگ، سازه‌های فلزی، بویلرهای حرارتی، گلوله‌های سنگین فلزی، انواع پل، دکل‌ها و تولید شیرهای تخصصی فعالیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha