امکانات مناسب هتل اسکان کشتی‌گیران ایران در پاریس+ فیلم

تهران- ایرنا- هتل محل اسکان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در پاریس، تمامی امکانات لازم برای المپین‌ها را دارد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی بازی‌های المپیک پاریس روزهای ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در سالن «شامپ دِ مارس آرنا» شهر پاریس برگزار خواهد شد و کشتی ایران با ۱۱ نماینده در این آوردگاه بزرگ حضور خواهد داشت. گوش‌شکسته‌های ایرانی در کشتی فرنگی ۶ سهمیه و در کشتی آزاد پنج سهمیه کسب کرده‌اند.

در حالی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان روزهای ۱۲ و ۱۵ مردادماه برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ راهی شهر پاریس کشور فرانسه می‌شوند که با تصمیم فدراسیون کشتی قرار است کاروان ورزشی کشتی کشورمان در خارج از دهکده بازی‌ها و در یک هتل استقرار داده می‌شود.

این تصمیم به منظور فراهم شدن شرایط بهتر از جمله کمی فاصله تا سالن مسابقات، تهیه غذای ایرانی، استفاده اختصاصی از سالن تمرین، بدنسازی، سونا و استخر، سالن غذاخوری، کافی شاپ و سایر امکاناتی است که ملی‌پوشان کشتی بتوانند بدون هیچ دغدغه و مشکلی خود را برای رقابت با حریفان آماده کنند.

پیشتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری به اسکان تیم‌های ملی کشتی خارج از دهکده المپیک اشاره کرد و گفت: یک سال است این موضوع را پیگیری می‌کنیم و دوستانی خارج از وزارت ورزش و کمیته المپیک به ما کمک کردند. من ۲ المپیک خودم کشتی گرفتم و بالا و پایین آن را دیده‌ام. اسکان تیم‌های ملی کشتی خارج از دهکده ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار یورو شد که خودمان پرداخت کردیم و یک ریال از وزارت و کمیته المپیک نگرفتیم. خیلی از تیم‌های بزرگ مثل آمریکا نیز به دهکده نمی‌آیند و ما هم برای اولین بار این کار را کردیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha