۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۳۶
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85555876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین قرارگاه منطقه‌ای کربلا: امنیت مرزها خط قرمز نیروی زمینی سپاه است

اهواز - ایرنا - جانشین قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: امنیت مرزها خط قرمز ما است و تا جان در بدن داریم در میدان دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی حضور داریم. 

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای کربلا، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی رفیق دوست عصر پنجشنبه در بازدید از مرزهای خوزستان، اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه با صلابت از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کند.

وی افزود: امنیت حاضر مرزهای کشور حاصل مجاهدت‌های خالصانه پاسداران و سربازان نیروی زمینی سپاه، قوای نظامی و انتظامی است که خالصانه و به صورت شبانه‌روزی به حراست از تمامیت ارضی میهن مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای کربلا با بیان اینکه وظیفه همه ما تأمین امنیت پایدار است، گفت: سپاه سرباز ولایت است و همواره جانفدای مردم بوده و در ایجاد امنیت پایدار و آرامش مردم تا آخرین قطره خون خود ایستادگی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در برهه‌های مختلف از جمله انتخابات، راهپیمایی‌ها و دیگر صحنه‌های انقلاب پشتیبان نظام بوده و امروز نیز شاهد ایستادگی و مقاومت مردم، همپای نظام اسلامی ایران هستیم.

به گزارش ایرنا ، سرتیپ دوم پاسدار رفیق‌دوست جانشین قرارگاه منطقه کربلا نیروی زمینی سپاه ضمن حضور در پایگاه‌ها و نقاط صفر مرزی جنوب غرب با رزمندگان مستقر در تیپ حضرت حجت(عج) دیدار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha