۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 85556306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کرمانشاه ترور فرماندهان جبهه مقاومت را محکوم کرد

کرمانشاه - ایرنا - محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه با انتشار پیامی ترور فرماندهان مقاومت را محکوم و تصریح کرد اینگونه اقدامات کور به شتاب گرفتن فروپاشی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس منجر می شود.

به گزارش ایرنا؛ استاندار کرمانشاه در این پیام که امروز جمعه منتشر شد، آورده است: شهادت رهبر مجاهد و شخصیت شجاع و بصیر، شهید دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس که سالها در راه مبارزه با تروریسم دولتی و صهیونیست های جنایتکار و کودک‌کش مجاهدت کرده بود، ملت های مسلمان و تمامی آزادگان جهان را متاثر و غمگین ساخت و بار دیگر به وضوح ذات خونریز و جنایتکار رژیم صهیونیستی و تخاصم و تقابل حامیان این رژیم با ملت های آزاده و مستقل را نمایان ساخت.

در ادامه پیام استاندار کرمانشاه آمده است؛ شهادت برای هنیه، شهید فواد شکر از فرماندهان برجسته مقاومت لبنان و سایر شهدای جبهه حق و مقاومت شیرین ترین پاداش و والاترین نتیجه برای ایشان است اما همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند مجازاتی سخت در انتظار باند جنایتکار و تروریست عامل این حوادث خواهد بود.

صحرایی در پیام خود یادآور شده است ترور شهیدان هنیه و شکر هم به تسریع در فروپاشی زودهنگام رژیم اشغالگر و آزادی قدس شریف منتهی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه ضمن محکومیت تروریستم رژیم صهیونیستی؛ شهادت اسماعیل هنیه، فواد شکر و میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در لبنان را به مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم فلسطین و خانواده آنها تبریک و تسلیت گفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha