۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85556704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نسل پیشرفته ۱۲۲ جایگزین مراکز سنتی می‌شود

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85556704
نسل پیشرفته ۱۲۲ جایگزین مراکز سنتی می‌شود

یزد- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب فاضلاب کشور از جایگزینی نسل پیشرفته مراکز ۱۲۲ با مراکز سنتی تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش شنبه روابط عمومی آبفای یزد، "مهدی بختی" در بازدید از مرکز ۱۲۲ آبفای این استان افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال ۱۴۰۴، نسل پیشرفته مراکز ۱۲۲ به زیرساخت‌ها و امکانات لازم تجهیز و به مدار بهره‌برداری وارد می شوند.

وی اظهار داشت: با راه اندازی نسل پیشرفت مراکز ۱۲۲ با ایجاد اطمینان خاطر و آرامش برای مشتریان از ارائه خدمات مستمر و بی‌وقفه، گامی در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی این مراکز برداشته و موجب افزایش رضایتمندی مشتریان می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب فاضلاب کشور ادامه داد: به دلایلی از جمله فرایند جهانی شدن، تغییر انتظارات جامعه، به کارگیری عمومی از فناوری‌های دیجیتال، بروز مشکلات و چالش‌های بسیار در منابع و شبکه آبرسانی، ایجاد و گسترش شبکه جمع آوری فاضلاب، استقرار مدل عملیاتی چابک، وجود بحران‌های اقلیمی، بهبود در کمیت و کیفیت خدمات رسانی، وجود رسانه‌های اجتماعی متعدد و خبر رسان، تهدیدات و مسائل امنیت سایبری، بکارگیری حکمرانی داده در تصمیم‌گیری‌ها و کاهش هزینه‌ها و ایجاد مدیریتی روان و انعطاف پذیر الزام ایجاد تغییر و گذر از نسل قدیم مراکز ارتباط با مشتریان به نسل جدید و پیشرفته ۱۲۲ را هرچه بیشتر تبیین می‌نماید.

بختی اظهار داشت: مراکز نسل پیشرفته ۱۲۲، مراکزی با قابلیت‌به کارگیری تمامی درگاه‌های ارتباطی، به کارگیری فناوری سیستم‌های اطلاعات مکانی، افزایش ارائه خدمات در پاسخگویی خودکار، افزایش رضایت با اعمال حداکثری نظارت، بازنگری و بهبود فرایندها و همچنین بهبود ارتباطات در شرایط اضطرار و بحران را شامل می‌شود.

همچنین مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد جزو شرکت‌های پیشرو در استقرار CRM در میان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور می‌باشد.

"مهدی سوری" در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد با اعلام این خبر گفت: اقدامات بسیار خوبی در گذشته انجام شده است که این بهبود به صورت مستمر تا امروز اتفاق افتاده است.

او افزود: مدیریت قوی، پرسنل با انگیزه در کنار پشتیبانی مدیریت ارشد باعث شده است تا این شرکت بتواند با تلاش حداکثری در راستای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم شریف استان یزد گام‌های بسیار خوبی بردارد.

مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور ادامه داد: شرکت ‌های خدمات رسان که شرکت‌های آب و فاضلاب را نیز شامل می‌شود به دلایل مختلف از جمله تغییر سبک زندگی و انتظارات جامعه، ناکارآمدی روش‌های سنتی، وجود پیشرفت‌های فناوری در حوزه‌های مختلف، چاره‌ای جز ایجاد تغییرات بنیادین در حوزه ارتباط با مشتریان ندارند.

سوری اظهار داشت: سامانه‌های ۱۲۲ که از دهه ۷۰ در کشور راه‌اندازی شدند در دهه ۹۰ تبدیل به دفاتر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان شدند و امروزه نیاز به تغییر و ایجاد مدیریت تجربه مشتری ( cem ) با طراحی سفرهای مشتریان به نحوی که موجب افزایش رضایتمندی ایشان شود، از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

وی تصریح کرد: همچنین ادغام مراکز ۱۵۲۲ و ۱۲۲ برای ارائه خدمات یکپارچه و شبانه روزی، هم در حوزه فوریت محورها و امداد رسانی در حوادث و هم خدمات محورها از دیگر اقدامات بنیادین این شرکت در جهت بهبود خدمات رسانی به شهروندان می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha