۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85557067
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۶ محکوم مالی خراسان شمالی با کمک خیران آزاد شدند 

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبر: 85557067
۷۶ محکوم مالی خراسان شمالی با کمک خیران آزاد شدند 

بجنورد-ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی ۷۶ مددجوی مرتکب جرائم غیرعمد و یا محکوم مالی دربند با بدهی معادل ۹۸۰ میلیارد ریال از زندان های استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری کل خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده روز شنبه در نشست ستاد دیه استان اظهار کرد: با تلاش های انجام شده از سوی ستاد دیه استان ۶۰ میلیارد ریال از طریق منابع مختلف از جمله کمک ها و حمایت های افراد خیر و نیکوکار تامین شد و شکات و محکوم له نیز از ۶۵۰ میلیارد ریال از مطالبات خود صرفنظر کردند.

وی افزود: بخشی از محکوم به معادل ۲۵۷ میلیارد ریال با پذیرش اعسار و تقسیط و پنج میلیارد ریال از طریق پرداخت تسهیلات بانکی و هشت میلیارد ریال آورده مددجویان تامین شد.

حجت الاسلام براتی زاده درباره بدهکاران مالی محبوس در زندان های استان بیان کرد: ۱۴۰ محکوم علیه مالی در بند با هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال بدهی در زندان های استان خراسان شمالی به سر می‌برند که منتظر دریافت کمک ها و حمایت‌های مالی خیران هستند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه ستاد دیه استان در نشست امروز ۲۳ فقره پرونده با بدهی معادل ۳۰۰ میلیارد ریال را مورد بررسی قرار داد گفت: مقرر شد با پیگیری های لازم و تامین منابع جدید مالی زمینه های مساعد و مناسبی فراهم گردد تا مددجویان بیشتری بتوانند طعم شیرین آزادی را بچشند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha