تیم شهر بسکتبال قشم با صعود به لیگ امید دسته یک کشور تاریخ‌ساز شد

قشم - ایرنا - تیم شهر بسکتبال قشم با صعود به لیگ امید دسته یک باشگاه‌های کشور برای نخستین بار در تاریخ ورزش بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس موفق به کسب این افتخار ارزنده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بلندقامتان تیم شهر بسکتبال قشم در خطه جنوب کشور و در کنار آب‌های فیروزه ای خلیج فارس مزد سال‌ها زحمات و تلاش مربیان سازنده بسکتبال سرزمین آب و آفتاب را با صعود تاریخی خود جشن گرفتند.

این تیم امسال با ترکیبی متشکل از کادر فنی و بازیکنان بومی توانست در دیدار فینال رقابت های لیگ امید با عبور از تیم خانه بسکتبال شهرکرد راهی لیگ یک کشور شود.

تیم شهر بسکتبال قشم با صعود به لیگ امید دسته یک کشور تاریخ‌ساز شد

فینال مسابقات لیگ امید بسکتبال باشگاه های کشور بین ۲ تیم یادشده ساعت ۱۹ روزهای جمعه و شنبه ۱۲ و ۱۳ مردادماه جاری در سالن شهدای خلیج فارس(دوحه) شهر قشم برگزار شد.

رقابت دور رفت فینال لیگ دسته ۲ کشور بین تیم شهر بسکتبال قشم و خانه بسکتبال شهرکرد با نتیجه ۸۸ بر ۵۹ با برد تیم قشم همراه بود.

در رقابت های دور نهایی و فینال دسته یک کشور که با حضور پر شور تماشاگران قشمی قرار بود امشب در سالن شهدای خلیج فارس این جزیره برگزار شود، تیم بسکتبال شهرکرد از رویارویی با تیم شهر بسکتبال قشم امتناع کرد تا این تیم با کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از رقابت ها راهی لیگ امید بسکتبال باشگاه های کشور شود و تیم شهرکردی دوم شد.

تیم شهر بسکتبال قشم با صعود به لیگ امید دسته یک کشور تاریخ‌ساز شد

در این دوره از رقابت ها تیم‌های شهر بسکتبال قشم و خانه بسکتبال شهرکرد به فینال لینگ امید بسکتبال کشور راه پیدا کردند و تیم‌های پاس بندرلنگه و سامان صنعت پویا اصفهان به مقام سوم مشترک رسیدند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha