صالحی: دعوت به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی را مدیون باشگاهم هستم

مراغه- ایرنا- «مهدی صالحی» که از ۱۹ مردادماه جاری به اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال والیبال ساحلی در تهران ملحق می‌شود، گفت: دعوت به اردوی تیم ملی را مدیون باشگاهم شهرداری مراغه هستم.

وی که سابقه فعالیت در رشته والیبال در داخل سالن را هم دارد، روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: والیبال ساحلی مراغه با احداث زمین در پارک یادگاران توسط اداره ورزش شهرداری راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات کاپ آزاد کشور طی هفته گذشته در مراغه و حضور رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در این شهرستان هم موجب شد تا دست‌اندرکاران فدراسیون با ظرفیت‌های مراغه و والیبالیست‌های این شهرستان آشنا شوند.

«صالحی» که با ۱۹ سال سن نخستین ورزشکار دعوتی از مراغه به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی است، ابراز امیدواری کرد تا این رشته ورزشی بیش از پیش در مراغه مورد توجه قرار گیرد زیرا جزو رشته‌های ورزشی کم‌هزینه به شمار می‌رود.

«فرهاد آقایی» رییس اداره ورزش شهرداری مراغه نیز بیان کرد: در ساحل رودخانه دایمی «صوفی چای» و پارک یادگاران مراغه ۲ زمین والیبال ساحلی وجود دارد که امسال با هزینه ۱۵ میلیارد ریالی استانداردسازی شد.

صالحی: دعوت به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی را مدیون باشگاهم هستم
استانداردسازی زمین والیبال ساحلی مراغه شامل تعویض شن، تامین روشنایی و بهسازی محوطه امسال انجام شد

وی با بیان اینکه این زمین اکنون بستری برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی است، افزود: دعوت «صالحی» به اردوی تیم ملی موجب تشویق دیگر ورزشکاران این رشته ورزشی می‌شود.

«آقایی» این را هم بیان کرد: باشگاه شهرداری مراغه در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارای تیم‌های والیبال سالنی و ساحلی و همچنین قایقرانی است و اعضای این باشگاه از خدمات رایگان برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور پس از ۲ روز رقابت ۱۲ تیم‌ از استان‌های مختلف کشور، پنجم مردادماه جاری در مراغه به کار خود پایان داد و تیم «کاسپین» تهران به قهرمانی رسید.

گفتنی است آیین اختتامیه این مسابقات با حضور رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی برگزار، و «سید میلاد تقوی» با ظرفیت‌های این رشته ورزشی در مراغه آشنا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha