مراغه میزبان هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور 

مراغه- ایرنا- رییس اداره ورزش شهرداری مراغه گفت: این شهرستان با برخورداری از زمین‌های والیبال ساحلی استاندارد، به عنوان میزبان هفته دوم لیگ برتر کشور انتخاب شد. 

«فرهاد آقایی» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در پیست والیبال ساحلی پارک یادگاران این شهرستان و از اول تا چهارم آبان ماه برگزار می‌شود.

مراغه میزبان هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور 
تاکنون چندین دوره از کاپ آزاد کشور در این پیست برگزار شده است

وی با بیان اینکه «سنگ آهن بافق» میزبانی هفته نخست این لیگ را بر عهده دارد، اضافه کرد: ۹ تیم در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور حضور دارند و تیم شهرداری مراغه تنها نماینده استان‌های شمالغرب کشور در این مسابقات است.

به گفته «آقایی» تیم شهرداری مراغه در این لیگ با تیم‌های «دانش و توپ مشهد»، «ساوانای سمنان»، «رازین پلیمر»، «سنگ آهن بافق»، «شهداب یزد»، «پیکان دیر»، «پارس جنوبی» و «فولاد هرمزگان» به رقابت می‌پردازد.

وی که سرپرستی تیم شهرداری مراغه در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور را بر عهده دارد، این را هم بیان کرد: ترکیب تیم شهرداری مراغه را «امین پره»، «مهدی صالحی»، «رضا قنبری»، «علی صبوری»، «مبین شیرپور» و «امیرحسین علیزاده» تشکیل داده‌اند.

وی این را هم بیان کرد: مربیگری تیم والیبال ساحلی شهرداری مراغه را «رامین سلطان‌زاده» بر عهده دارد و این تیم در حال رایزنی برای عقد قرارداد با ۲ بازیکن غیربومی است.

رییس اداره ورزش شهرداری مراغه به زمین‌های زیبا و استاندارد والیبال ساحلی مراغه هم اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون چندین دوره از کاپ آزاد کشور در این شهرستان برگزار شده و به جرات می‌توان این زمین‌ها را از زیباترین پیست‌های ایران دانست.

به گزارش ایرنا زمین والیبال ساحلی مراغه که در حاشیه رودخانه دایمی صوفی‌چای و پارک یادگاران قرار دارد، طی سال جاری و به همت شهرداری استانداردسازی شد تا زمینه‌ای برای گرایش جوانان به ورزش و افزایش نشاط اجتماعی باشد.

این زمین اکنون با برخورداری از ماسه استاندارد، ابعاد متناسب و روشنایی، محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی است.

گفتنی است مراغه در دامنه جنوبی کوه سهند قرار دارد و آب و هوای مطبوع و طبیعت منحصربفرد این شهرستان، ظرفیت بی‌بدیلی برای فعالیت برخی از رشته‌های ورزشی از جمله کانوپولو، پاراگلایدر، صخره‌نوری، دوچرخه‌سواری کوهستان، موتورسواری و غیره فراهم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha