۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85557981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری پویش کلاس های تقویتی "محبت" در ۹ شهرستان لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: پویش جبرانی ، تقویتی "محبت " به منظور برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان در ۹ شهرستان استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا نورالدین سبزیان روز یکشنبه در جلسه هماهنگی پویش جبرانی ، تقویتی "محبت" به منظور برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان افزود: مجمع خیرین حامیان بازمانده از تحصیل "محبت" بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان بی بضاعت در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا پوشش این طرح در همه نقاط استان اتفاق بیفتد اظهار داشت: این طرح در ۹ شهرستان استان برگزار می شود و با توجه به تعداد دانش اموزان مقطع متوسطه و اولویت بندی مجمع خیرین این طرح در راستای طرح شهید محمودوند در شهرستانهای خرم آباد، بروجرد، دورود، دلفان، سلسله، کوهدشت، الیگودرز، ازنا و پلدختر از اول تا ۲۵ شهریور ماه اجرا خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته و هدفمند کلاس تقویتی برای دروس ریاضی، علوم و ادبیات فارسی در پایه هفتم و دروس ریاضی ، زیست و ادبیات فارسی برای دانش آموزان پایه دهم تجربی و انسانی با استفاده از معلمان مجرب برگزار خواهد شد.

همچنین منصوره ناصری نماینده مجمع خیرین حامیان بازمانده از تحصیل محبت در لرستان هم با دعوت از فرهنگیان و خیران برای عضویت در این مجمع گفت : علاوه بر برگرازی کلاس های تقویتی ۲۷۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر بین دانش اموزان هدف توزیع می شود و سال گذشته هم ۱۰۰ بسته به ارزش هفت میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha